استخر باما
نوشته شده توسط : estakhrbama

PH و اهمیت آن در سلامت استخر : 

pH یکی از مهم ترین مؤلفه ها در تعادل آب استخر است و باید حداقل هر هفته یک بار آزمایش و بررسی شود. pH در واقع مقیاسی برای اندازه گیری میزان اسید یا قلیایی بودن آب استخر شنا است. pH بدن انسان 7.2 است. هنگامی که pH آب پایین تر از 7.0 قرار می گیر، آب خاصیت اسیدی پیدا می کند و اگر بالاتر رود، خاصیت قلیایی خواهد داشت. در نگهداری و رسیدگی استخر شنا، مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند مربوط به اسیدی بودن یا قلیایی بودن بیش از حد آب استخر باشد.

PH پایین :

pH پایین باعث حل شدن آستر استخر، خوردگی تمام فلزات مرتبط با تجهیزات استخر شما همانند نردبان، ریل ها، پمپ، فیلتر، دریچه ها و غیره، رسوب فلزات حل شده، دفع سریع کلر آب و در نتیجه استفاده بیشتر آن می شود و همچنین پوست و چشمان کاربران را خشک دچار خارش می کند.

PH بالا :

pH بالا می تواند باعث فرسودگی آستر یا ایجاد رسوبات کلسیم در سطوح استخر می شود. این نامتعادلی می تواند رسوبات کلسیم را بر روی خطوط آب استخر و لوازم جانبی استخر بر جای بگذارد و آب استخر را تیره و کدر کند. رسانه فیلترها و اسکیمر مسدود می شود پوست شناگر به شدت خارش پیدا می کند. قدرت و اثر ضدعفونی کننده کلر از بین می رود و در نتیجه رشد جلبک ها تشدید می شود.

PH و اهمیت آن در سلامت استخر

متعادل ساختن سطح PH :

تنظیم درست pH استخر کار دشواری نیست و تنها نیاز به آزمایش و نگهداری هفتگی دارد. می توان این مقیاس را به راحتی آن را با کیت تست استخر شنا آزمایش کرد. اگر متوجه شدید که PH آب شما زیاد است، باید با اضافه کردن اسید آن را پایین بیاورید. یک محصول مناسب و خوب، استفاده از اسید موریاتیک است که می تواند به سرعت PH آب شما را پایین آورد. همچنین در صورت قلیایی بودن آب باید از محصولات بالا برنده PH استفاده کنید تا یک آب سالم و ایمن برای شنا کردن داشته باشید.

یادگیری محصولات مورد استفاده و میزان ترکیب آن ها ممکن است برای کاربرانی که به تازگی صاحب استخر شنا شده اند کمی چالش برانگیز باشد. اما با کسب کمی خواهید دید که مراقبت و رسیدگی استخر تنها به نظم و روتین نیازمند است. اگر حداقل یک بار در هفته برنامه روتین منظمی به منظور آزمایش و تنظیم سطح شیمی آب استخر خود داشته باشید، همواره شنا کردن در آبی سالم و پاکیزه را تجربه خواهید کرد و استخر شما هرگز با مشکلاتی همچون رشد باکتری، جلبک و دیگر میکروارگانیسم های مزاحم مواجه نخواهد شد.

 

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های زیر می باشد .


فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر
فیلتر دیاتومی استخر
پمپ استخر
پمپ تصفیه استخر
پمپ گرمایشی استخر
پکیج تصفیه استخر
گرمکن استخر
پکیج گرمایشی استخر
مبدل حرارتی استخر
چراغ و کنترل تجهیزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهیزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگیره استخر
اسکیمر و گریل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهیزات نگهداری استخر
جارو استخر
کیت نگهداری استخر
جاروی رباتیک استخر
مواد ضدعفونی استخر
روکش 
تخت و سایبان استخر
کاشی و سرامیک استخری
کاشی استخری
تابلو کاشی استخری
رطوبت گیر استخر
تجهیزات تفریحی ورزشی استخر
تجهیزات نجات غریق استخر
سر جت و پایه جت استخر

 

 





:: برچسب‌ها: استخر باما ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: